REKLAMA
Hledat

Fotosoutěž Otevřená Praha Pořádá ESTAV.cz a Open House Praha.

estav.tvnový videoportál
Všechna témata

ALTOMA, spol. s r.o.

Základní informace

název:ALTOMA, spol. s r.o.
adresa:Žirovnická 3124, 106 17 Praha 10
region:Praha
internet:www.altoma.cz
IČO: 48027154
DIČ: CZ48027154
založení/historie: od r. 1992
počet zaměstnanců: 24
certifikát jakosti: ČSN EN ISO 9001:2009

Činnost firmy

Prodej vratové techniky HÖRMANN: prodej a montáž garážových vrat, průmyslových vrat HÖRMANN, automatických pohonů, automatických vjezdových (posuvných, jedno- nebo dvoukřídlých) bran, průmyslových závor s délkou hradla 2 až 8 m, automatických skleněných dveří a kompletních parkovacích systémů vč. příslušenství (dálkové ovládání, magnetické karty, klíče atd.), rolovacích a bezpečnostních mříží, hliníkových rolet, kamerových systémů a protisluneční techniky ARQUATI

Stavební cechy, svazy, komory, sdružení, asociace
Obchodní činnost Montážní činnost

Výrobky

  • Ovládání posuvných skleněných dveří GD/GLASS DOOR INTERIER, EXTERIER
  • Ovládání vrat HÖRMANN ECOMATIC, SUPRAMATIC, EROSTAR
  • Ovládání vrat otočných ZERODUE-V, ZERODUE-S, ZEROVENTI EKONOM, PROFI, KIT
  • Ovládání vrat otočných ZEROQUATTRO PROFI
  • Ovládání vrat posuvných ZEROTRE, ZEROTREDICI EKONOM, PROFI, KIT
  • Ovládání vrat posuvných ZEROUNO, ZEROUNDICI EKONOM, PROFI
  • Ovládání vrat sekčních ZEROCINQUE, ZERONOVE PROFI
  • Vrata garážová sekční HÖRMANN drážky, kazety
  • Zábrana pohyblivá automatická AUTOSTOP DAKOTA STANDART, RYCHLÁ
  • Závora elektromechanická BARRIERA, COLORADO PROFI, EKONOM

Nejnovější články

Zdroj: AdobeStock - bobcat-beasley

Ocelová výztuž musí být schovaná v betonu. Jak moc a proč?

Ocel a beton jsou kamarádi. Ocel v železobetonových stavebních prvcích zajišťuje pevnost v tahu. Beton ji za to chrání proti korozi. Jak to dělá? A jak musí být ocel v betonu bezpečně uložená, aby nedocházelo ke korozi ocelových prutů – výztuže?

Foto: Kyrre Sundal, Nadia Norskott

Dřevěná chata na strmém svahu. Ypsilonka je ztracená v lese

Chata Ypsilonka, Y cabin, stojí na poměrně strmém úbočí, v jistém odstupu od norského městečka Ringerike. Vykukuje zpoza borovic, a za sebou nechává masiv pohoří Vikerfjell. Její exteriér harmonicky splývá s okolím. Je vestavěná s ohledem na životní prostředí i peněženku majitele.

Protronix BOOST, zdroj Protronix

Proč (ne)nechat běžet větrací systém nepřetržitě?

Často slýcháváme námitky, proč nechat větrací systém běžet neustále. Ventilace tvoří pohodlí. Ventilace může běžet neustále, protože má malou spotřebu. Ale můžete šetřit ještě více.

Vanguard Prague Zdroj: PSN s.r.o.

Bydlení budoucnosti: Nahlédněte tam, kde vládne surový beton, kov a sklo

Industriální styl hledá inspiraci ve starých továrnách. Vznikl jako bydlení pro bohémy, kteří oceňují originalitu a prostor. Tyto parametry bydlení se však postupně začaly prosazovat ve velkém. Obrovské, často betonové plochy, záplava světla a vysoké stropy dávají pocit volnosti, který je v současném stísněném světě tolik žádaný. Avšak nabídnout ho můžou primárně zase jen bývalé fabriky a tovární areály. I ty pražské se tak postupně proměňují ve výjimečné bydlení industriálního stylu, kde vládne surový beton, kov a sklo. Jeden projekt mezi nimi vyniká. Najdete ho v příjemné lokalitě pražských Modřan jako Vanguard Prague.

Zdroj: Laufen CZ

Jak na jarní úklid koupelny?

Během jara se obvykle téměř každý pouští do ne zcela oblíbené povinnosti, velkého úklidu domácnosti. Vynechat byste určitě neměli ani koupelnu, která si zaslouží speciální péči. Jak si s úklidem poradit správně a efektivně a jak na to, abyste si z koupelny vytvořili relaxační místo, kde si po celé té práci odpočinete? S tím vám poradí česká značka koupelnového vybavení Jika.

Zdroj: Fotolia.com - laborec425

Rychlejší než výstavba českých dálnic je pohyb hlemýždě. Nedokončenou dálniční síť nelze efektivně využívat

Úvahy o první československé dálnici se vedou od roku 1934. Tvar a rozsah dálniční sítě byl ustanoven v roce 1964. Prvních dvacet jedna kilometrů dálnice z Prahy do Mirošovic bylo otevřen v roce 1971. Od té doby stavíme průměrně 27 km dálnic za rok. To je tempo patnáctkrát pomalejší, než je rychlost hlemýždě.

REKLAMA