REKLAMA
Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

INPROKOM, s.r.o.

Základní informace

název:INPROKOM, s.r.o.
adresa:Jeremenkova 102, 140 00 Praha 4
region:Praha
internet:www.inprokom.cz
IČO: 64576515
DIČ: CZ64576515
založení/historie: od r. 1995
počet zaměstnanců: 6
certifikát jakosti: ČSN EN ISO 9001
roční obrat: 35,0 mil. Kč za rok 2006

Činnost firmy

Výroba a prodej výrobků z recyklovaného plastu = protihlukové panely z recyklovaného plastu + dřevěné + z recyklované pryže (odrazivé, pohltivé, vysoce pohltivé, oboustranně pohltivé), zábrany proti padajícímu kamení, městský mobiliář = lavičky, stoly, květníky, truhlíky, odpadní koše, palisády, ploty, ohrady, komponenty pro dětská hřiště, psí záchodky, kompostéry apod.; nový výrobní program = protipovodňové zábrany a ozeleněné armované valy

Stavební cechy, svazy, komory, sdružení, asociace
Obchodní činnost Výrobní činnost - výrobky, prefabrikáty

Výrobky

  • Dílec plotový z recyklovaného plastu P 4, P 5
  • Dílec plotový z recyklovaného plastu P 6, P 7, P 8, P 9
  • Koš na odpadky z recyklovaného plastu KO1, KO2
  • Koš na odpadky z recyklovaného plastu KO3, KO4
  • Květináč z recyklovaného plastu T 1, T 2, T 3
  • Květináč z recyklovaného plastu T 4, T 5
  • Lavička z recyklovaného plastu L1, L2
  • Lavička z recyklovaného plastu L4, L5
  • Panel protihlukový z recyklovaného plastu inp 10-60
  • Stůl z recyklovaného plastu S1
  • Stůl z recyklovaného plastu S2
  • Zábrana proti padajícímu kamení ZK 1
  • Zábrana proti vanoucímu sněhu ZS 1

Nejnovější články

Zdroj: LAUFEN CZ s.r.o.

Moderní koupelna bez kompromisů? Vsaďte na trendy designové doplňky LAUFEN

Při zařizování koupelny je pozornost věnována zejména sanitární keramice, sprchovému koutu, úložnému prostoru nebo bateriím. Nadčasový prostor s promyšleným interiérem ale tvoří také detaily, a to včetně těch nejmenších. Vkusně vybrané doplňky zdůrazní celkový styl prostoru, vizuálně ho sladí nebo naopak akcentují barevný kontrast. Do koupelny však přinesou také nádech modernosti a jedinečnosti. Na které se zaměřit?