REKLAMA

Panasonic představuje 'Experience Fresh' a Budoucnost jídla na IFA 2016

Panasonic jde i nadále cestou inovací produktů. Na letošním veletrhu spotřební elektroniky IFA 2016 v Berlíně představil také nové řady malých kuchyňských spotřebičů.
Panasonic představuje 'Experience Fresh' a Budoucnost jídla na IFA 2016

Hnací silou inovací je u produktů Panasonic kombinace prémiového stylu a výkonu s nejnovějšími špičkovými technologiemi. Společnost úzce spolupracuje se světovými odborníky - kuchaři, uznávanými osobnostmi z oboru a specialisty na budoucí trendy z The Future Laboratory. Vývoj nové řady malých kuchyňských spotřebičů tak probíhal s ohledem do budoucnost jídla, stravování a na něj navázaného životního stylu.

Zvláštní důraz nejen na kvalitu svých výrobků, ale také na to, jak mohou přispět k zlepšení zdraví a životní stylu, Panasonic čerpal z japonské filozofie týkající se čerstvosti potravin „Experience Fresh“. Produkty pro rok 2016 byly navrženy tak, aby uspokojil trendy v oblasti potřeb zákazníků. Patří mezi ně požadavek na zdravý životní styl a využívání zdravých potravin, které celkově zlepšují to, jak se člověk cítí, detoxikují organismus a vrací mu jeho přirozenou rovnováhu.

„Stále většímu počtu spotřebitelů záleží na kvalitě potravin, které jedí. Chtějí konzumovat místní a hlavně čerstvé potraviny. Je to součástí celkově vzrůstajícího zájmu o zdravý životní styl. Lidé se dnes zaměřují na ten nejlepší a nejzdravější způsob života a naše technologie jim v tom pomáhá – implementovaná do malých přenosných produktů nebo i inteligentních chladniček,“ říká Daniela Walker z The Future Laboratory.

Malé kuchyňské spotřebiče Panasonic pro rok 2016:

"Důraz na zdravý životní styl a každý den moderního spotřebitele."

Nová kombinovaná mikrovlnná trouba Panasonic NN-DS596M v sobě slučuje nejen invertorovou technologii, která vaří všechny ingredience jídla rovnoměrně, ale také dnes nejoblíbenější technologii vaření v páře, která upravuje čerstvé jídlo snadno a rychle. Zachováním vitamínů v jídle přístroj umožní vychutnat si zdravou a výživnou stravu.

Tento produkt z řady kuchyňských spotřebičů Panasonic dává uživateli možnost vylepšit svá oblíbená jídla. Například tradiční pečeně může být „lehčí“, pokud ji připravíte na grilu s dušenou zeleninou. Maximálním zachováním živin z čerstvých surovin zajistí, že se budete cítit svěže a zlepší se vám nálada.

Spotřebitelé si stále více uvědomují, že „jste to, co jíte“ se vztahuje nejen na fyzické zdraví. „Duševní zdraví je stejně důležité nebo i důležitější než fyzické zdraví," říká spoluzakladatel The Future Laboratory René Sindlev. Větší důraz se dnes z jeho pohledu klade na dlouhodobé nastavení životní stylu než na krátkodobá řešení.

Kuchyňský robot MK-F800 šetří čas a zahrnuje vše, co můžete pro přípravu ingrediencí k vaření potřebovat. Od přípravy až po vytvoření dezertů je tento kuchyňský robot dokonalým nástrojem pro úsporu času a zajištění kvalitního výsledku.

Trend Detox-Retox je na vzestupu, neboť spotřebitelé hledají nové způsoby, jak si užívat svůj volný čas bez úplného vyhýbání se alkoholu. Chtějí spojit svůj zdravý životní styl s pitím. „Spotřebitelé si dávají stále více pozor na to, co konzumují, a to i pokud jde o alkohol" říká Joey Repice, generální manažer komunitní kuchyně The Springs v Los Angeles.

V souladu s rostoucím přáním zavést odšťavňování do našeho každodenního života Panasonic Slow Juicer MJ-L500 spojuje funkčnost s inovativním designem pro dosažení optimálních výsledků. Je ideální pro použití k detoxikaci nebo podpoře zdravého životního stylu při potírání následků rušného společenského života. Na rozdíl od tradičních vysokootáčkových odšťavňovačů drtí odšťavňovač Panasonic jednotlivé ingredience pomocí nízkých otáček, aniž by je rozsekal, čímž se minimalizuje působení tepla a vzduchu v průběhu procesu lisování. Ve šťávě se tak uchová maximální obsah živin.

Panasonic Mixér MX-ZX1800 je vysoce výkonný stroj, který dokáže drtit led, nasekat zeleninu, ale i vytvořit pyré z celého nenakrájeného ovoce. Během několika vteřin si uživatel může vytvořit potraviny, jako jsou polévky či ořechová másla naplněná živinami.

Robin Ferraby, produktový manažer společnosti Panasonic, říká: „Současný trend využívající čerstvých potravin se stává zákazníky velmi ceněným. To nás vedlo k vývoji našich produktů s označením „Experience Fresh“, na něž jsme velmi hrdí. Spotřebitelé mají dnes stále na vědomí udržitelnost, zdraví a i sociální přístup k přípravě jídel. Jejich očekávání se navíc budou stále zvyšovat. Budou si vybírat produkty do domácnosti tak, aby perfektně odpovídaly jejich potřebám. Naším cílem je tak vytvářet produkty, které budou tyto požadavky na životní styl splňovat.“

Panasonic Marketing Europe GmbH, organizační složka Česká republika - divize Panasonic Computer Product Solutions

logoThámova 289/13
186 00 Praha 8

telefon: tel.: +420 - 236 032 911 (callcentrum) tel.: +420 - 236 032 511 (recepce) fax: +420 - 236 032 411
e-mail: panasonic.praha@eu.panasonic.com

web: www.panasonic.cz, www.toughbook.eu

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Mohlo by vás zajímat

REKLAMA
REKLAMA

estav.cz v žebříčku návštěvnosti TOPlist