Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Hledáte pomoc doma nebo jste kutil a chcete nabídnout službu? Hoďte to do aplikace Mfix

Mfix přináší způsob, jak vyřešit problémy běžného života. Přestěhování nábytku, opravu domácího spotřebiče nebo třeba jen vyvenčení psa lze pomocí mobilní aplikace zařídit jedním kliknutím.
Aplikace Mfix propojuje kutily s žádostí o pomoc v domácnosti, foto D. Kopačková

Příležitost zaregistrovat se jako pomocník či poptávající v Mfix má každý

Samotné ovládání aplikace Mfix je jednoduché a intuitivní. V prvním kroku musí poptávající vyfotit a vyspecifikovat problém, například rozbitou pračku. Pomocníkům se poptávka zobrazí v aplikaci, pomocí které poptávajícího napřímo kontaktují. Mohou mu také rovnou navrhnout cenu či se s ním spojit skrze chat a upřesnit si s ním detaily zakázky. Poptávající vidí kromě konkrétního pomocníka také jeho hodnocení, jež mu udělili další zákazníci na základě předchozích zkušeností. Jakmile se strany shodnou na podmínkách, poptávající už jen vyčká na provedení služby.

Aplikaci lze prohlížet bez registrace

Registrace je vyžadována až v případě, že chce uživatel podat nabídku či poptávku. Podávat poptávky a zároveň i nabídky může každý uživatel. První uživatele chce aplikace získat skrze spolupráce s hobby markety, bytovými družstvy, správcovskými firmami a realitkami. Samotné používání aplikace je prozatím dostupné zdarma. Mobilní aplikaci Mfix spustila společnost M2C 01. 10. 2020 a k dispozici je na zařízeních s operačním systémem iOS a Android. Za zprostředkování služeb si momentálně společnost M2C nebere žádné provize.

M2C

logo
M2C
Vladislavova 1390/17
110 00 Praha 1

telefon: 702 230 757
e-mail: obchod@m2c.eu

web: www.m2c.eu

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Přečtěte si více k tématu Stavba

Ilustrační obrázek, zdroj: Syda Productions, fotolia

Stav digitalizace stavebního řízení se v posledním roce zlepšil

Téměř polovina zástupců měst, obcí, krajů a stavebních úřadů uvádí, že Portál stavebníka je oproti loňsku funkčnější, vyplává z aktuálního průzkumu CEEC Research. Více než polovina respondentů odhaduje, že by umělá inteligence mohla zrychlit procesy o 20 až 40 %.

Ilustrační obrázek, zdroj: Martin Capek, AdobeStock

Energetický expres: E.ON sníží ceny energií svým zákazníkům bez fixace

Zákazníci společnosti E.ON budou mít nižší ceny za dodávku energií i v roce 2026. Od ledna budou klienti s nefixovanou cenou platit o 10 % menší částku za dodávanou MWh elektřiny a plynu. E.ON tím naváže na slevu za energie, kterou klientům poskytl od prvního září dočasně do konce toho roku. Informace o změně cen za…

REKLAMA