REKLAMA
Hledat
Mapa cennemovitostí v ČR
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

MB drtící přístroje se podílí na výstavbě Mezinárodní zóny volného obchodu v Djibouti

Oblast Djibouti se nachází na křižovatce tří trhů – východní Afriky, Adenského zálivu a Rudého moře. Proto byla tato oblast vybrána jako nejvhodnější k vybudování volné obchodní zóny. Drtící technologie společnosti MB se podílí na výstavbě tohoto významného projektu.

Djibouti plays a crucial junction role for import and export, representing a major gateway connection.

This is one of the reasons that motivated the Djibouti Ports & Free Zones Authority to begin construction of a $3.5 billion-dollar free trade zone, which extends over 4,800 hectares.

The initiative is expected to create 200,000 new jobs, and cement Djibouti’s role as the strategic link between global maritime trade routes, within the Belt and Road Initiative.

The Djibouti International Free Trade Zone (DIFTZ) will transform trade in the region and provide a strategic base for global businesses to access the rapidly growing African market. Construction of DIFTZ began a week after the completion of the Addis Ababa-Djibouti Railway, a new 752km track linking Ethiopia’s capital with the Port of Djibouti.

Drticí přístroje společnosti MB při budování Mezinárodní zóny volného obchodu v Djibouti

MB Crusher technology is playing a key role in the development of this crucial project.

At the beginning Mr. Yangkai, the Chinese General Manager responsible for the DIFTZ project, was impressed by the power of MB Crushers, simply by watching it working. Quality and quantity of recycled material daily obtained by the MB Crusher BF120.4, was one of the main aspects that the Company took in consideration when decided to buy it.

Once Mr. Yangkai had the BF120.4 working at the Djibouti project, and verified first-hand the MB Crusher bucket performance and the benefits gained from it, he simply wouldn’t consider any other options.  

The MB Crusher Bucket BF120.4, mounted on a Volvo EC3800L Excavator, will crush over 1 million of cubic meters of basalt for roads construction purposes.  By increasing the volume of material that Yangkai Company recycle directly on site, they have been able to produce the sub-base for the DIFTZ road connections.  Reducing at the same time the amount of waste that could have ended up in landfill sites.  

The BF120.4 crusher bucket, suitable for operating machines over 30 tons, has been designed to satisfy specific requirements of crushing in quarries, landfills and for all operations regarding the recycling of aggregates. It is a versatile and powerful machine which established a strong presence in the sector of crushing in large-scale urban and road-construction sites.

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Přečtěte si více k tématu Stavba

Stavba - zdroj: fotolia

Experti: Užití AI ve stavebnictví je v počátcích, vhodná je pro státní správu

Využívání umělé inteligence (AI) ve stavebnictví je v České republice zatím v počáteční fázi. Kromě užití v jazykových modelech, tedy ve vytváření textů a slov, by technologii bylo možné použít například jako součást robotické výstavby. Největší přínos umělé inteligence ve stavebnictví může být v generativním…

Zdroj: AdobeStock – Asd

Nový stavební zákon: Kdo může provádět stavbu a jak na kolaudaci stavby?

Stavbu vám stavební úřad povolil a čeká vás samotné provedení stavby a její kolaudace. Čtěte, jak celý proces probíhá podle zákona č. 283/2021 Sb. Stavbu zpravidla může provádět jen stavební podnikatel, tj. osoba oprávněná k provádění stavebních nebo montážních prací podle živnostenského…

Zdroj: STUDIO PEER

Nové lávky v sídlišti Petržalka obyvatelům usnadní a zkvalitní život

Brněnské architektonické studio Peer navrhlo nové lávky na bratislavském sídlišti Petržalka. Cílem je propojit slepé rameno Dunaje s novými MHD zastávkami, které na sídlišti přibydou. Lávky by měly zároveň přispět k tomu, aby se z této lokality stala oblíbená rekreační zóna.

Foto: BoysPlayNice

Vkusná novostavba s respektem k původní zástavbě Karlína

Dvojí barevnost hmot, dvojí výška objektů, moderní vzhled, nekonfrontační řešení, to vše dělá z projektu ICONIK velmi zajímavé řešení, esteticky zdařilé. Máme zde příklad, jak lze zdárně vyřešit vcelku složitou parcelu v původní historické zástavbě, omezenou spoustou uzancí.