REKLAMA

Systém stavebních dílů Ytong

Stavba je podobná stavebnici, u níž se s přesným skládáním a napojením dílů „od sklepa po střechu“ předem počítá. Dalším pozitivem je, že se tvárnice spojují tenkovrstvou maltou, tzv. lepidlem o síle pouze 1 až 2 mm. Přesné napojení má velký podíl na tom, aby tepelněizolační vlastnosti fungovaly i u jednovrstvého zdění bez dodatečného zateplování.

Jednovrstvé zdění poskytuje řadu zásadních výhod – je rychlé, ekonomické a jednoduché. Úspora nákladů není jen v materiálu, ale také v ušetřeném čase a nákladech na stavební práce. Pórobeton je jeden z nejtvárnějších materiálů, proto i u jednovrstevného zdění odpadá riziko poškozených tvárnic, které by způsobily nepřesnosti a následné tepelné mosty. Tvárnice lze upravovat a pracovat s nimi s velkou přesností, čímž umožňuje realizovat jakékoliv atypické projekty za dodržení všech vynikajících tepelněizolačních vlastností.

Pro jednovrstvé zdění jsou v sortimentu optimální Ytong Theta+ a Ytong Lambda+ s vylepšenými tepelněizolačními vlastnostmi. Lze z nich stavět domy ve velmi úsporném standardu, a to bez dodatečného zateplení. Zejména Theta+ v tloušťce 500 mm splňuje při jednovrstvém zdění nároky pasivního domu.

Najdete nás v Hale 1 - A 15

Více informací najdete na našich stránkách.

Xella CZ, s.r.o.

logoVodní 550
664 62 Hrušovany u Brna

telefon: 547 101 124, zákaznická info linka 800 828 828
e-mail: obchod.cz@xella.com

web: www.xella.cz, www.ytong.cz

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Nejnovější redakční zprávy

Senát vrátil Sněmovně novelu zjednodušující proces EIA

Senát vrátil Sněmovně novelu zjednodušující proces EIA

Senát vrátil Sněmovně novelu, která má zjednodušit posuzování vlivu stavebních záměrů na životní prostředí (EIA). Doporučil v předloze provést úpravy, které by ji provázaly s nedávno přijatým ...

Praha plánuje nové tramvajové tratě

Praha a DPP plánují stavbu téměř 30 tramvajových tratí

Praha společně s dopravním podnikem (DPP) plánují stavbu téměř tří desítek tramvajových tratí. Tři z nich mají být vybudovány do pěti let a stavba dalších má začít do roku 2030. U dalších 11 město a ...

REKLAMA

estav.cz v žebříčku návštěvnosti TOPlist