Témata Hledat

Fotosoutěž Otevřená Praha Pořádá ESTAV.cz a Open House Praha.

Vysokozdvižné vozíky potřebují kvalitní pneumatiky

Podnikáte v oblasti logistiky? Máte velké skladové prostory, kde neustále jezdí množství vysokozdvižných vozíků sem a tam a dopravuje palety se zbožím k odvozu do obchodních řetězců nebo dalšímu transportu? Pokud ano, jistě jste si velmi dobře vědomi toho, že základem vašeho zisku je bezchybný stav skladové techniky. Potřebujete plně funkční a dokonale provozuschopné vysokozdvižné vozíky. Jedině v případě výborného provozního stavu zvládnou vysokou zátěž po dobu celé směny.
Vysokozdvižné vozíky potřebují kvalitní pneumatiky

Zaměřte se na kvalitu podlah skladových hal

Potřebujete hlídat technický stav vysokozdvižných vozíků. To ovšem neobnáší pouze motor, elektroniku a řízení, ale také kvalitní pneumatiky. Dobré gumy vám zaručí hladký provoz vozíku. V první řadě proto myslete už při budování svého skladu na to, že musí být opatřen kvalitními podlahami.

Kvalitní bandáže pro maximální zatížení

Dalším krokem je pořízení kvalitních pneumatik pro vozíky. Pokud chcete, aby vám skladová technika vydržela co nejdéle a splňovala ty nejnáročnější provozní kritéria, vsaďte na gumové bandáže CAMSO. Jaký přínos nabízejí vašim vozíkům?

  • Nízké vibrace
  • Nízkou absorpci energie
  • Minimální deformace

Tyto vlastnosti přinášejí naprosto plynulou a hladkou jízdu a navíc také zajistí velmi dobrou stabilitu vozíku, a to i v případě, že je plně naložený zbožím. 

Kaučuk poskytuje ty nejlepší vlastnosti

Při výrobě celogumových bandáží se používá přírodní kaučuk. Ten zaručí následující vlastnosti:

  • Nízký valivý odpor
  • Odolnost vůči olejům
  • Odolnost různým chemikáliím
  • Snížení deformačního ohřevu při práci kola

V nabídce je i verze bandáží se zvýšenou odolností a delší životností, ta se úpravou prodlužuje až o 30 %.  Bandáže jsou k dispozici ve standardních mezinárodních rozměrech, a to jak v hladkém, tak i v nešpinícím provedení. Lze ovšem podle potřeby objednat i nestandardní rozměry.

Sdílet / hodnotit tento článek

Související témata

Přečtěte si více k tématu Články

Foto: Kyrre Sundal, Nadia Norskott

Dřevěná chata na strmém svahu. Ypsilonka je ztracená v lese

Chata Ypsilonka, Y cabin, stojí na poměrně strmém úbočí, v jistém odstupu od norského městečka Ringerike. Vykukuje zpoza borovic, a za sebou nechává masiv pohoří Vikerfjell. Její exteriér harmonicky splývá s okolím. Je vestavěná s ohledem na životní prostředí i peněženku majitele.

Zdroj: Fotolia.com - laborec425

Rychlejší než výstavba českých dálnic je pohyb hlemýždě. Nedokončenou dálniční síť nelze efektivně využívat

Úvahy o první československé dálnici se vedou od roku 1934. Tvar a rozsah dálniční sítě byl ustanoven v roce 1964. Prvních dvacet jedna kilometrů dálnice z Prahy do Mirošovic bylo otevřen v roce 1971. Od té doby stavíme průměrně 27 km dálnic za rok. To je tempo patnáctkrát pomalejší, než je rychlost hlemýždě.

E-book: Příručky ZDARMA!

Příručka Jak koupit bydlení

Jak koupit bydlení

Pomocník při koupi domu, bytu, pozemku.

Příručka Jak na povolení rodinného domu

Příručka Jak na povolení rodinného domu

Poradíme s vyřízením stavebního povolení

Nejnovější články

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA