Přehled, plánování a prioritizace
Klíčovou manažerskou dovedností je schopnost plánovat a delegovat práci podle priorit. Pro tyto účely můžete využít řadu chytrých digitálních nástrojů, ale i jednoduché metody jako přehledné to-do listy či Eisenhowerovu matici.
Abyste mohli efektivně plánovat všechny provozní operace, musíte mít vždy dokonalý přehled o dění ve firmě, ale i cash flow. Mějte připravené krizové scénáře i finanční rezervu, aby vás nepřekvapily nenadálé situace.
Snížení nákladů díky automatizaci a chytrému outsourcingu
Zatímco klíčové činnosti firmy jako výroba, vývoj či finanční management by měly zůstat v kompetenci zaměstnanců firmy, podpůrné činnosti je efektivnější automatizovat a outsourcovat. Proč?
Úkoly jako účetnictví, úklid nebo logistika jsou vysoce specializované a externí firmy disponují lepším know-how i zdroji. Díky tomu mohou tyto služby poskytovat profesionálně a za rozumnou cenu. Vy se navíc můžete lépe soustředit na klíčové činnosti, rozvoj a růst podnikání.
Při outsourcingu služeb platíte pouze za to, co skutečně potřebujete a využijete. Nemusíte zaměstnávat další lidi, pronajímat sklady, řešit nákupy apod. Služby se přizpůsobí vašim aktuálním potřebám.
Příkladem je i pronájem pracovního oděvu. Zaměstnanci mají na pracovišti vždy k dispozici profesionální a hygienicky čistý oděv, zaměstnavatel zase nemusí investovat do jeho nákupu, skladování ani údržby. Počty a druh oděvů můžete flexibilně měnit, a navíc ušetříte finance i čas.






















Sdílet / hodnotit tento článek