REKLAMA
Témata Hledat

Architektonické inspirace

Mozaika nápadů z celého světa na ESTAV.cz!

Nový inteligentní elektrický ohřívač vody zajistí až 50% úsporu energií

První hybridní elektrický ohřívač vody Lydos Hybrid firmy Ariston dokáže díky speciálnímu softwaru a zabudovanému tepelnému čerpadlu ušetřit až 50 % nákladů na energii.

Jste zvyklí sledovat noční „proud“ nebo svůj ohřívač vody vypínáte, abyste ušetřili? Tomu již bude odzvoněno. Nový inteligentní elektrický ohřívač vody Lydos Hybrid společnosti Ariston přináší revoluci ve způsobu ohřevu teplé vody. Pomocí speciálního softwaru i-Memory, který si pamatuje zvyky domácnosti, a zabudovaného tepelného čerpadla dosahuje až 50% úsporu spotřeby energií oproti standardním ohřívačům. Spotřebou se tak řadí do energetické třídy A+.

Miroslav Škoda, obchodní manažer Ariston Thermo CZ pro Česko a Slovensko: „Lydos Hybrid funguje na jiných principech než dosud běžně používaná zařízení. Na základě poznatků o Vašich zvycích v používání teplé vody vyhodnotí, kdy teplou vodu skutečně potřebujete a na tu dobu ji připravuje. Díky tomu spotřebuje na ohřev vody jen polovinu energie oproti standardním ohřívačům.“

Speciální software i-Memory umožňuje ohřívači shromažďovat údaje o tom, kdy, jak a kolik teplé vody domácnost spotřebovává. „Tyto informace si uchovává až po dobu čtyř týdnů. V případě, že se způsob využívání teplé vody v domácnosti změní, automaticky si přenastaví způsob ohřevu a množství ohřívané vody,“ upřesňuje Miroslav Škoda.

Zásadním přínosem Lydos Hybrid pro české domácnosti je především úspora ve spotřebě elektrické energie ve srovnání s dosud používanými zařízeními. „Lydos Hybrid, už podle názvu je hybridní zařízení, které využívá i tepelné čerpadlo. To umí z okolního vzduchu prakticky zdarma odebírat teplo a ohřát jím vodu. Díky využití tohoto obnovitelného zdroje energie úspora dál narůstá,“ dodává Miroslav Škoda.

Ariston Thermo CZ s.r.o.

logoPoděbradská 55
198 00 Praha 9

telefon: 222 713 455
e-mail: ariston.cz@aristonthermo.com

web: www.ariston.com/cz/

Více o firmě Vyžádat další informace

Sdílet / hodnotit tento článek

Mohlo by vás zajímat

Globální kampaň: „Ariston comfort challenge – grónská mise“

Globální kampaň: „Ariston comfort challenge – grónská mise“

Ariston, nejvýznamnější značka skupiny Ariston Thermo Group, oficiálně oznámila v rámci první globální kampaně úspěšné zakončení projektu „Ariston Comfort Challenge - grónská mise“. Jde o mnohem víc než jen o kampaň, jde o dobrodružství (misi) s cílem zajistit pohodlí v samotném srdci odlehlého, mrazivého města ...

REKLAMA