REKLAMA
Hledat
Nový stavební zákon
estav.tvnový videoportál
Všechna témata

Zaměřte marketing na společenství vlastníků jednotek dřív než vaše konkurence!

Jako jediní Vám poskytujeme garantovanou adresní distribuci do schránek pro 25 500 výborů společenství vlastníků 3 krát ročně!
Zaměřte marketing na společenství vlastníků jednotek dřív než vaše konkurence!

Jestli pro Vaší společnost je koncovým zákazníkem společenství vlastníků SVJ, máte skvělou příležitost využít jejich zvýšený zájem o informace kvůli nově otevřenému programu Nová zelená úsporám od dubna 2015.

Právě teď je hledají. Zhodnoťte proto jejich motivaci sehnat ty správné informace a ukažte jim je. Buďte rychlejší než Vaše konkurence! Pro vysoký zájem ze stran firem naše redakce musela navýšit počet stran a právě Vy máte možnost získat za „nejefektivnější“ cenu marketing na bytové domy. Společně výborům SVJ poskytneme co nejvíce užitečného.

Proč využít právě Rádce?

Praktický rádce pro SVJ v tištěné formě oslovuje nejvíce výborů společenství vlastníků v ČR a poskytuje jim souhrnné informace v podobě článků, rad, zkušeností, výsledků a referencí. Jako jediní Vám písemně garantujeme oslovení minimálně 25 500 výborů SVJ a to přímo doručením do schránky SVJ!

Komunikujeme pravidelně s představiteli bytových domů (SVJ) uceleným tištěným Rádcem v největším množství v ČR!

A to hned 3x ročně v rozhodujících období, v kterých výbor SVJ provádí schůze a rozhodnutí pro chystané akce v domě, a to přímo do schránek SVJ. Žádné PR články, ale jasné rady, tipy, zkušenosti, výsledky, nové technolgie, úspory, to Vaše zákazníky zajímá. Garantujeme oslovení min. 25 500 společenství vlastníků jednotek, a to soupisem svazků vydaným Českou poštou, která provádí adresní distribuci.

Využijte sílu garantovaně oslovit 25 500 výborů SVJ po celé ČR v tištěné formě Praktickým rádcem pro SVJ

Sdílet / hodnotit tento článek

Přečtěte si více k tématu Stavba

Ilustrační obrázek, Česká Lípa. Foto: D. Kopačková, redakce

Debata ČKA na téma dostupné bydlení

Jako dostupné je vnímáno bydlení, na které domácnost vynakládá max. 30 % svého příjmu, ve velkých metropolích pak 45 %. Jako kritická hranice se v parametrech podpory dostupného bydlení v politikách bydlení většiny zemí objevuje úroveň cca 40 %.

Foto: Tomáš Slavík

Rekonstrukce, jako odraz potřeb majitelů

Rekonstrukce starého rodinného domu vychází z touhy vytvořit prostor, který bude reflektovat současné i budoucí potřeby manželů. Záměrem bylo, aby dům téměř nezměnil svůj venkovský charakter a v ulici zůstal nenápadným. Propojení mezi interiérem a exteriérem umožňuje přímý kontakt se zahradou.

Zdroj: Tredje Natur

Čím ochladit město? Dlaždice s dírou dosud nepomáhají

Mohl to být fascinující příběh jednoho velkého úspěchu. Nápadu, který z mála udělal hodně, a chytrým řešením přispěl k řešení velkého problému. Mohly by to být velmi názorný příklad dobré praxe. Jenže celému vyprávění o projektu Climate Tile dodnes chybí kromě závěru to…

REKLAMA