Funkci elektronické evidence docházky mohou aktivovat zákazníci Konica Minolta na téměř všech multifunkčních zařízeních formátu A3 i A4 vybavených dotykovým displejem včetně modelů od roku výroby 2015. Jde o inovaci, která s minimálními náklady významně pomůže firmám s digitální transformací. „Vyvinuli jsme systém evidence docházky v podobě softwarové služby, kterou lze naprogramovat přímo do multifunkčního zařízení. Firmy tak získají možnost evidence, která je ze zákona povinná, v digitální podobě bez nutnosti nákupu dalšího IT vybavení,“ říká Pavol Katrenčík, produktový manažer Konica Minolta Business Solutions Czech.
Systém mohou využít výrobní podniky, nemocnice, kulturní zařízení i veřejná správa
Elektronická docházka řeší problémy tradiční evidence spojené s ručním vyplňováním různých formulářů či legislativními dopady v případě chybějících dat. Odpadá tak přeposílání excelových tabulek e-mailem či fyzické přenášení ručně vyplněných papírů. Zaměstnanci získají konkrétní přehled o tom, kolik jim chybí odpracovat hodin v daném měsíci, kolik jim zbývá dovolené, jak často mají nárok na návštěvu lékaře či na sick day. Manažerům pak elektronická docházka zpřehlední například schvalování dovolených a umožňuje odkudkoli, tedy i z mobilního telefonu, evidovat počet zaměstnanců na pracovišti, na služební cestě či na nemocenské. Pro přihlášení lze použít klasickou zaměstnaneckou kartu, PIN nebo biometrický postup, tedy například otisk prstu.
Sdílet / hodnotit tento článek